اولین کنفرانس بین المللی صنعت سیمان

۴ بهمن ۱۳۹۱ . اخبار

همزمان با هفتاد و نهمین سالروز صنعت سیمان ،اولین کنفرانس بین المللی صنعت سیمان، انرژی و محیط زیست روزهای ۱ الی ۳ بهمن ۱۳۹۱، در محل پردیس مرکزی دانشگاه تهران بر پا گردید.

namayeshgah-1ارائه مقالات برتر در زمینه صنعت سیمان، انرژی و محیط زیست توسط کارشناسان و پژوهشگران دانشگاه و صنعت، برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی، و همچنین برپایی نمایشگاه جانبی با حضور شرکت های متعدد داخلی و خارجی، از مهمترین ویژگی های این کنفرانس بود.

در طی سه، روز جلسات متعددی درغرفه شرکت مهندسین رایان فناور سینا با حضور مدیریت محترم عامل این شرکت جناب آقای مهندس نجف پور و جمعی از مدیران کارخانه ها ، نمایندگان مدیریت و کارشناسان صنعت سیمان کشور برگزار شد. با توجه به منحصر به فرد بودن قابلیت های سامانه نرم افزاری سیماب و اینکه این محصول بومی، برای اولین بار در سطح کشور طراحی و پیاده سازی شده و در شرکت سیمان تهران به بهره برداری رسیده است، مورد استقبال گسترده بازدید کنندگان قرار گرفت.

علاوه بر این مراتب تقدیر و تشکر بابت حضور پررنگ شرکت مهندسین رایان فناور سینا از طرف مسئولان برگزاری نمایشگاه به خصوص از سوی ریاست محترم دانشکده محیط زیست و دبیر کنفرانس جناب آقای دکتر نورپور به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.